tisdag 17 maj 2016

25 April - 1 Maj

Må: Vila.

Ti: Vila.

On: Fartlek, 13km.

To fm: Distans, 6km.
To em: Distans, 12km.

Fr fm: Distans, 6km.
Fr em: Distans, 6km.

Lö: Snabbdistans 15km@3:53, 18km.

Sö: Distans, 30km.


Totalt: 91km (18km tempo)


På grund av rent slarv hade jag missat att förnya mitt recept och hämta ut nya mediciner, och gick därför helt oknarkad i slutet på förra veckan. Det åtgärdade jag genast på måndag morgonen, men det var några timmar för sent. Jag vaknade med illamående, bestämde mig för att bara gå till doktorn och sedan jobba hemifrån på eftermiddagen, men redan på bussen hem fick jag hoppa av och spy vid sidan av vägen. Märkvärdigt vad lite kemi kan göra med kroppen. Nå, jag gav kroppen två vilodagar att återhämta sig, och doktorn preskriberade en långsam minskning av serotonin-doserna. Så får vi se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar