måndag 4 juli 2016

27 Juni - 3 Juli

Må: Ashtanga yoga, 60min + Distans, 11km.

Ti: Distans, 11km + Gräsklippning, 20min.

On: Vila.

To: Distans, 11km + Rehabstyrka, 35min.

Fr: Distans, 12km.

Lö: Fartlek, 13km.

Sö: Crosstrainer, 70min + Rehabstyrka, 10min.


Totalt: 58km (3km tempo) + 3h15min alt.


Det börjar kännas som riktig träning igen. Någonting som liknar långpass är jag fortfarande inte i närheten av, och ett av de planerade passen fick förläggas till crosstrainern i källaren på grund av häl, men det är helt klart på rätt väg. De första passen kändes så inspirerande att jag snittade runt 4:15 per kilometer den första halvtimmen både måndag och tisdag. Sedan kom verkligheten i kapp, och jag fick jogga hem med låg energinivå. Men det känns i alla fall bra och kul att springa, även om inte formen är helt ikapp med psyket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar