måndag 30 mars 2015

23 Mars - 29 Mars

Må: Yoga.

Ti fm: Distans, 7km.
Ti em: Skolning + Intervaller 8*1km@3:31-3:39, 13km.

On fm: Distans, 10km.
On em: Distans, 10km.

To: Snabbdistans 12km@4:00->3:40, 21km.

Fr: Distans, 20km.

Lö: Vila.

Sö: Distans, 30km.


Totalt: 111km (20km tempo).


Inte mycket att snacka om. Onsdagens två distanspass var de bästa på länge länge, hyfsat högt tempo med bekväm och lätt känsla. På lördagen begravde vi Camillas mormor och hängde med familjen i Merimasku, och på söndagen slog jag personligt rekord i antal varv runt elljusspåret i Britas (9), eftersom jag var så mentalt trött att jag inte orkade bestämma vart jag skulle springa.

Ett ganska enkelt liv. Snart lovar jag att blogga något annat än träningsdagböcker igen, men just nu känns det som att det är det som det mesta handlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar