söndag 26 oktober 2014

20 Oktober - 26 Oktober

Må: Vila.

Ti fm: Distans, 6km.
Ti em: Distans, 9km.

On fm: Distans, 11km.
On em: Långa intervaller, 15km (9km tempo).

To: Distans, 10km.

Fr: Core.

Lö: Distans, 20km + Spinning/Roddmaskin + Distans, 6km + Crosstrainer.

Sö: Distans, 25km.


Totalt: 102km (9km distans) + 3 alt.


En mer utförlig rapport, särskilt om lördagens monsterpass, kommer när jag inte är så trött att jag somnar på tangentbordet. Det viktigaste att veta om den här veckan var att jag planerade att pressa in precis så mycket volym som min kropp för tillfället tål, och att det blev så det blev, i stort sätt. Nu blir det två lätta veckor (förutom den där dagen när jag ska springa 70-80km i ett svep), och när jag återhämtat mig från den chocken så blir det mer fartträning igen.

I övrigt: jag var på Helsingfors bokmässa och fick en autograf och ett handslag av ankritarlegenden Don Rosa idag. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar