tisdag 14 juli 2015

6 Juli - 12 Juli

Må: Vila.

Ti: Distans, 12km.

On: Distans, 15km.

To: Distans, 10km.

Fr: Vila.

Lö: Vila.

Sö: Vila.


Totalt: 37km (0km tempo).


Planen var alltså 50km, en ganska moderat plan, men den föll på två omständigheter - en inom och en utom min kontroll. På fredagmorgonen hade jag varit tvungen att springa innan frukost, men eftersom konferensmiddagen på torsdag kväll drog ut på både tiden och alkoholen så var det inte ett alternativ. På söndagkvällen i Berlin hade jag gott om tid att lufsa runt på Tempelhof, men då hade mitt bagage fastnat på en flygplats någonstans, med alla löparkläder. Hade det varit ett mer kritiskt läge, säg fem veckor innan marathon eller så, så hade jag naturligtvis lyckats ordna det, låna ihop utrustning av bekanta, men nu tog jag det istället som en ursäkt för ännu en vilodag. I övrigt var veckan bra. Mycket småkuperad gräslöpning i Warwick (där jag var på konferens måndag - fredag), sånt gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar