söndag 9 november 2014

9. 5 saker jag borde ta tag i

den första: Välja ut vilka av alla mina fjorton par träningsskor jag använder regelbundet alternativt vid särskilda tillfällen, och skänka övriga till välgörande ändamål. Den därför dedikerade skohyllan har nämligen bara plats för tolv.

den andra: Räfsa undan löven i trädgården innan snön kommer - skulderträning.

den tredje: Öva upp mitt löpsteget så att jag utnyttjar vaderna bättre. På ultratävlingen igår var vaderna nästan den ända kroppsdelen som inte krampade på slutet - det måste bero på ett illa disponerat löpsteg. Kanske ska jag börja avsluta distanspassen med korta drag igen, jag tror att det hjälpte förrförra vintern.

den fjärde: De där routrarna som ligger på köksbordet i väntan på att jag ska lista ut hur man kopplar in dem mellan bredbandet och TVn.

den femte: Sätta upp en lampa och lite affischer i crosstrainerhörnan, så man har något att titta på under mörka sega vintermorgnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar